آخرین اخبار
1394/11/18 یکشنبه
درخصوص وام دانشجویی بانک تجارت

.

1-    زمان تقاضای وام با مراجعه دانشجویان به سایت گلستان و انتخاب گزینه درخواست وام از تاریخ 17/11/94 لغایت 22/11/94 می باشد که تاریخ فوق غیر قابل تمدید می باشد.

 

2-   دریافت وام نیاز به ضامن ندارد و مهلت بازپرداخت آن توسط دانشجو تا پایان ترم می باشد. (تعداد اقساط حداکثر 4 قسط می باشد)

 

3-  مبلغ وام حداکثر 000/000/7 ریال برای دانشجویان کارشناسی و 000/000/2 ریال برای مقطع کارشناسی ارشد می باشد که دانشجو حداکثر به میزان مبلغ شهریه متغییر خود می تواند میزان وام خود را مشخص نماید.

 

4-  در صورتی که شهریه متغییر دانشجو از میزان سقف وام بیشتر باشد دانشجو موظف است قبل از شروع حذف و اضافه مابه التفاوت بدهی شهریه را پرداخت نماید.

 

5-  این وام فقط به دانشجویانی که شهریه ثابت خود را در ترم جاری پرداخت نموده اند تعلق می گیرد. (وام جهت پرداخت شهریه متغییر می باشد)

 

6-  کارمزد وام سالانه 4٪ بوده که متناسب با ماههای تقسیط کاهش می یابد.

 

7-  نحوه بازپرداخت وام به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت بانک تجارت امکان پذیر است.

 

8-  در صورتی که دانشجو 3 قسط را پرداخت نموده باشد قسط چهارم آن بعد از امتحانات می باشد و علیرغم بدهی می تواند انتخاب واحد کند.

 

9-   مراحل دریافت وام: درخواست وام ورود به سایت بانک تجارت تکمیل اطلاعات تایید اطلاعات تعیین میزان دریافت وام         (از مبلغ شهریه متغییر نباید بیشتر باشد) تایید نهایی پرینت از قرارداد    


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر