آخرین اخبار
1393/2/21 یکشنبه
دانشگاه پیام نور در تحقق شعار سال اقتصاد و فرهنگ پیشتاز است

.

دکتر کریمی در جمع مدیران، اساتید، کارکنان، دانشجویان و مسئولین محلی استان سمنان:
دانشگاه پیام نور در تحقق شعار سال اقتصاد و فرهنگ پیشتاز است

دکتر کریمی با اشاره به برنامه ها و اولویت های مدیریت جدید دانشگاه، توجه به اصل مشارکت حداکثری اساتید، کارکنان و حتی دانشجویان در امور دانشگاه را مورد تاکید قرار داد.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در سفری یکروزه به سمنان ضمن بازدید از فضاها و امکانات آموزشی این مرکز ، احیای مجدد بعضی ساختارها و ارکان اساسی دانشگاه نظیر دانشکده ها و گروههای آموزشی، تشکیل اتاق فکر دانشگاه به ویژه اتاق فکر مجازی و کریدورهای پیش بینی شده در آن و تدوین شیوه نامه نظام ایده ها و پیشنهادات در این اتاق را در راستای تحقق این هدف عنوان نمود. وی  با اشاره و تاکید بر لزوم توجه به نامگذاری امسال و مقوله اقتصاد و فرهنگ، دانشگاه پیام نور را در هر دوی این مقولات پیشتاز و موفق دانست و افزود: دریافت شهریه اندک از دانشجویان و ایجاد فرصت ادامه تحصیل برای افراد بی بضاعت و اکثر کسانی که امکان تحصیل در موسسات دولتی یا غیردولتی با شهریه گزاف تر را ندارند نمونه عینی تحقق مقوله اقتصادی این نامگذاری است.
وی فرهنگ و آداب و رسوم متنوع در کشورمان و محدویت های سنتی-خانوادگی خاص حاکم در بعضی از نقاط به ویژه برای خانمها و تمهیدات پیش بینی شده برای تسهیل تحصیل دختران و پسران این مرز و بوم در اقصی نقاط کشور در جوار خانواده ها فارغ از دغدغه ناهنجاری ها و مشکلات فرهنگی و اجتماعی ناشی از دوری از خانواده ها را اقدام و راهکاری حائز توجه در تحقق مقوله فرهنگی این نامگذاری در دانشگاه پیام نور بیان نمود.
دکتر کریمی منابع درسی یکسان و مناسب و آزمون های متمرکز را مقوله های دیگری عنوان نمودند که منجر به اعتماد مخاطبین در زمینه کیفیت مناسب این دانشگاه و انتخاب آگاهانه صدها هزار تن از این عزیزان می شود.
دکتر خیاطیان رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان نیز با تبریک هفته گرامیداشت مقام استاد و با اشاره به نقش و جایگاه استاد شهید مطهری و تشکر و خیرمقدم به دکتر کریمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دکتر سرمدی مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزشی دانشگاه، گزارشی از وضعیت آموزشی مراکز و واحدهای استان، تعداد دانشجویان، اعضای هیات علمی، کارکنان، تحصیلات تکمیلی و فضاهای فیزیکی را ارائه نمود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر